zondag 7 september 2014

Blokkade...


Van 't zomer crashte de server van 78rpm community, zodat ik alle links van mijn drie 78 toeren blogs moest vernieuwen.
Nu is de server van mijn twee LP-blogs ook geblokkeerd. Men krijgt een rood scherm met het bericht dat er malware op de computer gezet dreigt te worden door internetcriminelen.
Ik ben maar vast begonnen de meest recente links te vervangen met een combi van ZippyShare, 4shared en Mega. Ik doe mijn best contact te krijgen met de server, maar ik verwacht daar niet te veel van...

Graag dus geduld, het zal de nodige tijd kosten voordat de links hersteld zijn.

5 opmerkingen:

  1. Very sorry for your trouble. Thank you for all of your work in doing the blog and now restoring links. Best wishes,

    Jon Munk
    Nebraska, USA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, sorry to hear that. You have had more than your fair share of cybertrouble! Best wishes, Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry about your problems, Satyr! Hope you recover soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks, Nick and Buster! It will take some time - let be what is; let come what comes...

    BeantwoordenVerwijderen