zaterdag 15 september 2012

Nieuwe Host!


Beste blogvrienden,

Ik heb een zeer genereus aanbod gehad van een Russische muziekliefhebber, die mij ruimte ter beschikking heeft gesteld om mijn materiaal voor deze blog te hosten. Dat vind ik echt geweldig (mijn grote dank, Nikita!). 
Dat vind ik ook om een andere reden erg prettig:  ik wil niet meer alle materiaal van mijn 4 blogs op 1 share server zetten, want als die server de stekker eruit trekt ligt alles plat, zoals Mediafire ons [o.a. Jillem (bezig met z'n 3e blog, Musique Vintage), Tin Ear (Music Parlour), Guido (Laureate Conductor(s)), Moos (Global Grooves) en mijzelf] op pijnlijke wijze heeft geleerd.

Dat betekent dat ik de files die ik vanaf vrijdag 10 augustus 2012 gepost heb, dus vanaf het herstel van de "brom" in mijn files daarvoor, op Nikita's server ga plaatsen. En uiteraard zet ik vanaf nu nieuwe LP's op deze server.

Het downloaden: 
U klikt gewoon zoals u gewend bent op de download-link onderaan het bericht en het downloaden kan beginnen! Zonder reclames, extra ingebouwde wachttijden etc. etc.! 

Greetz, en een buiging uit dank voor Nikita,
Satyr

6 opmerkingen:

  1. My congratulations & thanks to Nikita too!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Satyr,

    Well done - I am happy for you.

    I look forward to the continuance of the very interesting material that you upload.

    All the best in your new collaboration.

    Cheers,

    Douglas (UK)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed nieuws! Veel succes verder met je prachtige blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Satyr!
    Fijn dat alle downloads weer beschikbaar komen.
    En nu dan ook meer mooie Russische muziek plaatsen, zoals misschien de Tschaikowsky Strijkkwartetten met het Borodin String Quartet..?
    Groeten uit Teteringen,
    Jan Werner

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn ook nog goede mensen op deze wereld, met name in Rusland!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Late to the party but just want to say I wish all blogs had such a great download option.

    BeantwoordenVerwijderen